Erfaringer
Send dine erfaringer og få en gave
Læs mere...

1 ½ år med blank pels og meget lidt fældning
Læs mere...

Oplevelse med Grand Danois og Kingsmoor
Læs mere...

Balder og Gabby med Kingsmoor
Læs mere...

Ny norsk hvalp hos agilitymanden Lars Bang
Læs mere...

Nu åbner Valborg selv spanden med hundemad
Læs mere...

Som hundeejer stiftede vi bekendtskab med Kingsmoor
Læs mere...

Vores islandske fårehund har altid maven i orden og en meget fin pels
Læs mere...

Beagle Oscar
Vores beagle er kræsen
Læs mere...

Det ultimative foder til min labrador
Læs mere...

RSS-feed
No feed specified.
Balder og Gabby med Kingsmoor PDF Udskriv Email
Hej Bent Ransborg

Jeg er den lykkelige ejer af to blandingshunde. Gabby er en 6 årig Labrador/Schæfer bla. og Balder er en 2 årig Grand Danois/Skt. Bernhard/Dobermann bla.

Det har været utrolig svært at finde et foder som Balder har kunnet lide og gide spise, morgen og aften 7 dage om ugen. Ikke nok med det, har han haft en allergisk reaktion i flere måneder på bagdelen (en bar plet) og utrolig meget skæl/ tør hud, som jeg ikke har kunnet komme til livs.
gd_rodi_balder2 Balder før Kingsmoor

Jeg begyndte så at fodre med Kingsmoor Original for et par måneder siden, og i løbet af 3 uger var den bare plet fuldstændig væk på hans bagdel og jeg har ikke set skyggen af skæl eller tør hud siden!Han elsker simpelthen foderet og hopper og danser når det er fodringstid og stod det til ham havde han fri adgang til det :0) Han præsterer gerne at kigge på mig, efter han har spist, som om han siger "Mor! Hvornår skal jeg have mad?"
Balder er en stor dreng på 55 kg, og han skal have mellem 550 og 600 gram om dagen for at han holder sig pæn i huld.
gd_rodi_balder1Balder efter Kingsmoor

Gabby fik jeg hjem for få uger siden og er stille og roligt i gang med at blive vænnet til foderet. Hun er en lidt kræsen dame så det er ikke alt der accepteres! Men indtil videre virker det til at det godt kan gå an :0)
Hun skal ikke have så meget af det om dagen (tager det lidt på øjemål) for hun har nemt ved at tage på. Generelt har hun en fin pels der både er blank og blød trods hun har fået billig/ discount foder i en længere periode før hun kom herhjem.
lab_schfer_gabby

Jeg synes det er rart at have fundet et foder der er godt og i en prisklasse jeg kan være med i.

Det vigtigste er, at mine hunde kan lide det og at det så har hjulpet så godt på Balders hud og pels er bare en kæmpe bonus oveni! :0)

Så et stort tak fra mig og mine hunde for et kanon godt foder! :0)

Venlig hilsen
Betina Thygesen

Nyheder
DM for stående hønsehunde
Læs mere...

Artikel i Erhvervsbladet
Sund hundemad i kamp med giganter
Læs mere...

Finder din tabte pung

TV indslag om DcH Eftersøgningstjenesten
- hunde som finder det du har tabt

Læs mere...

"Kingsmoor" hund Ecco blev Årets hund i LP3
Læs mere...

World Dog Show 2010 i Herning
Læs mere...

Fille's debut i DKK Elite-klassen
Læs mere...

Endnu en ”kingsmoor” hund er blevet Dansk Lydighedschampion
Læs mere...

Chief nu nordisk elitelydighedschampion
Læs mere...

Herbie i Eliteklasse
Læs mere...

LP VM i Bratislava
Læs mere...

© copyright Kingsmoor 2007 Kingsmoor A/S   Baldersvej 10   8850 Bjerringbro   Tlf. 87 50 02 66   Fax 87 50 02 77   CVR 33 77 92 83   post@kingsmoor.dk